logo dpmlj

Překlad

Cíle kvality r. 2016

Hlavním cílem společnosti Dopravní podnik města Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. je dlouhodobé poskytování kvalitních a spolehlivých služeb svým zákazníkům a cestujícím. Péče o zákazníka je jedním ze základních atributů naší dlouhodobé podnikatelské strategie.

I v roce 2016 budeme rozvíjet svou činnost v oblasti MHD zaváděním a rozšiřováním nových technologií ruku v ruce s plněním nových požadavků objednatelů a cestujících.

Cíle kvality pro rok 2016:

1) Dovybavení zastávky "Rybníček" informačním elektronickým panelem pro cestující

2) Vybavení 6 tramvajových souprav na rozchodu 1 000 mm automatickým počítáním osob

3) Vybavení tramvajových vozidel nasazovaných na linkách č. 5 a č. 11 odbavovacím zařízením umožňujícím platbu bezkontaktní bankovní kartou

4) Zajištění 100 % bezbariérovosti spojů na páteřní lince č. 104 v MHD v Jablonci nad Nisou

  
Celý dokument ZDE