logo dpmlj

Překlad

Cíle kvality r. 2017

Hlavním cílem společnosti Dopravní podnik města Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. je dlouhodobé poskytování kvalitních a spolehlivých služeb svým zákazníkům a cestujícím. Péče o zákazníka je jedním ze základních atributů naší dlouhodobé podnikatelské strategie.

I v roce 2017 budeme rozvíjet svou činnost v oblasti MHD zaváděním a rozšiřováním nových technologií ruku v ruce s plněním nových požadavků objednatelů a cestujících.

Cíle kvality pro rok 2017:

1)  Dovybavení zastávky „ U Lomu“ informačním elektronickým panelem pro cestující (jedná se dle platné legislativy o „terminál“ – 3 druhy veřejné dopravy MHD BUS, MHD TRAM a autobusová linková doprava)

2) Dovybavení zastávky „ Horní Hanychov“ prodejním automatem na jízdenky MHD (rozšíření služeb pro cestující)

3) Vytvoření nového vyhledávače jízdních řádů na webových stránkách (zkvalitnění nabízených služeb pro cestující)

4) Zavedení nového dopravního software „Magnus“ (zlepšení a zkvalitnění datové základny DPMLJ)

5) Zlepšení přestupních vazeb mezi MHD a železniční dopravou v zastávce „Rychnov, nádraží“ po 20. hodině (zkvalitnění nabízených služeb MHD)

6) Plná bezbariérovost MHD Jablonec nad Nisou (100% veškerých spojů s možností bezbariérového přístupu)

  
Celý dokument ZDE