logo dpmlj

Překlad

Tisková zpráva 23/04 - Suchej únor

Dopravní podnik v Liberci se společně s ostatními dopravci opět zapojil do kampaně Suchej únor

Liberec, Praha, 1. února 2023

S heslem „Nepít je umění!“ odstartoval 11. ročník tradiční zdravotně osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá široké veřejnosti prověřit její vztah k alkoholu a změnit zaběhlé návyky.

Stejně jako v minulých letech podpoří tuto akci Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR) a několik dopravních podniků, včetně Dopravního podniku měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a. s. (DPMLJ).

 Kampaň Suchej únor podporují už několik let, tohle propojení dává smysl.
U našich zaměstnanců musí být nulová tolerance k alkoholu a dopravní podniky věnují kontrolám řidičů velkou pozornost. Rozvíjí se v tomto ohledu i technologie, například do autobusů je možné nainstalovat zařízení, které bez negativního testu na alkohol nenechá řidiče nastartovat,“ řekl Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR.

Do kampaně se v tomto roce připojily Dopravní podnik města Brna, Dopravní podnik města České Budějovice, a. s. , Dopravní podnik města Hradce Králové, a. s. ,Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a. s., Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova, a. s., Dopravní podnik města Pardubic, a. s. a Dopravní podnik města Ústí nad Labem, a. s..

V našich autobusech a tramvajích jsou letáky věnované výzvě Suchej únor, velkoformátový leták je umístěn na terminálu MHD ve Fügnerově ulici. Osvětu šíříme také na pracovištích zaměstnanců.

Také ostatní dopravní podniky informují letákovými kampaněmi v MHD, informacemi na LCD obrazovkách ve vozech nebo plakátech na zastávkách a nástěnkách. Osvětu šíříme současně společně prostřednictvím sociálních sítí.

Seberte odvahu a zapojte se. Je to jednoduché a zábavné, poprvé máte možnost předvést pro Sucháč svoje umění. Stačí svoje dílo vysochat, napsat, namalovat, natočit, vyfotit, nahrát, a hlavně sdílet!

A to s hashtagy #nepitjeumeni a #suchejunor.

 

<tm>