kliknutím na číslo otevřete aktuální zastávkový jízdní řád linky. V detailu jsou pak zobrazeny všechny dostupné varianty podle data platnosti jízdního řádu.
VYSVĚTLIVKY jízdního řádu
První dva autobusy, které můžeme označit jako autobusy městské hromadné dopravy se rozjely v Liberci v roce 1927. Jezdily na lince s označením č. 4 a jejich trasa vedla ze zastávky Radnice do Ruprechtice a zpět.
Dnes je denně na obsluhu městských linek v Liberci vypravováno 72 autobusů.
Tramvajový vůz T3M č. 8106 se na chvíli vrátí na tramvajovou trať v Liberci. Tato původem pražská tramvaj vyjela poprvé na liberecké koleje 15.11.1993, tedy před 19 lety, do tříměsíčního zkušebního provozu. Díky výsledkům měření, které se na voze provádělo, se podařilo prosadit rozsáhlý modernizační program tramvajových vozidel v Liberci. Vůz je i dnes ve stavu jako v roce 1993. Tímto si Vás dovolujeme pozvat na sobotní akci „zpívající tramvaj“.
Dne 19.11.1958 přestala tramvajová linka č. 2 v Liberci jezdit do Rochlice ze Soukenného náměstí ulicí Náchodskou, ale vyjela po nové spojce přes ulici Jánskou.
Na Soukenném náměstí tak vznikla zastávka společná pro cestující z tramvajové linky č. 1, 2, 3 a 4.
Tramvajová linka č. 2 do Rochlice měla před změnou zastávku přímo před palácem Dunaj, od 19.11.1958 pak měla společnou zastávku s linkami č. 1, 3 a 4 u podzemních záchodků.
Pohled ulicí Náchodskou k Soukennému náměstí, vůz „dvojky“ na snímku odbočuje již do Švédské a Jánské, dříve se jezdilo přímo na Soukenné náměstí.
Střídající venkovní teploty pod nulu avizují každoroční problémy se vzduchovou soustavou v autobusech MHD.
Všech 80 autobusů vozového parku městské hromadné dopravy v Liberci je již dnes připraveno na toto úskalí mrazivého počasí preventivním zalihováním vzduchové soustavy, čímž je zabráněno zamrzání vzduchových okruhů, a tím dochází ke zvýšení jejich provozní spolehlivosti.