logo dpmlj

Překlad

18/20 Tisková zpráva

K slušivým knírům na podporu MOVEMBRA vyzvalo soutěží vedení Dopravního podniku měst Liberce a Jablonce nad Nisou své zaměstnance. 

Liberec 1. 11. 2018

Dopravní podnik v Liberci se tak zařadil mezi dalšími členy Sdružení dopravních podniků ČR, kteří se hlásí k projektu MOVEMBER týkajícího se osvěty na podporu mužského zdraví.

Dopravní podniky společně šíří od 1. listopadu osvětu „kníry“ na čelech vozů MHD nebo dalšími grafickými materiály s motivem kníratých autobusů, tramvají či trolejbusů hned ve třinácti městech napříč republikou. Tímto způsobem chtějí podpořit projekt Movember a pomoci osvětou. 

Cílem podpory všech je oslovit co nejvyšší počet lidí v ulicích měst. „Jedná se o další společný projekt pod záštitou Sdružení dopravních podniků ČR. Jsme rádi, že jsme svou troškou do mlýna mohli pomoci organizátorům tohoto projektu, kteří odvádí úžasnou a záslužnou práci,“ říká Michal Kraus, předseda SDP ČR a předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků, a. s. 

V Liberci se dopravní podnik připojil polepem autobusu, grafickými osvětovými materiály ve všech vozidlech a informační vitrínou na terminálu MHD.

Kromě oslovení veřejnosti vyzvaly některé dopravní podniky i své zaměstnance, aby se zapojili a nechali si narůst typický listopadový knír. V Liberci vyhlásil management společnosti mezi zaměstnance navíc soutěž.

„Za zdařilý nápad považujeme vypsanou soutěž o NEJ DOPRAVÁCKÝ KNÍR, která měla téměř okamžitě velmi pozitivní odezvu mezi zaměstnanci. Jedná se přesně o ten moment, kdy podpora projektu se závažným charitativním tématem nejen pomáhá, ale také pobaví,“ doplňuje Michal Zděnek, předseda představenstva DPMLJ, a.s. 

Na soutěž obratem reagovala také odborová organizace dopravního podniku a nabídla za další „narostlé kníry“ v řadách zaměstnanců zajímavé ceny. 

Do Mevembru se zapojilo 13 dopravních podniků a celý listopad budou k vidění kníry na vozech v Praze, Plzni, Ostravě, Karlových Varech, Brně, Pardubicích, Ústí nad Labem, Liberci, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Zlíně, Olomouci a Mostě. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku. Knír se objeví na čelech několika stovek autobusů či tramvají, na letácích ve vozech, na CLV v ulicích měst či obrazovkách ve vozech a zákaznických centrech dopravních podniků. Komunikace poběží i na jejich webových stránkách a sociálních sítích.

Charitativní celosvětovou kampaň Movember zastřešuje v České republice nadační fond Muži proti rakovině, který podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů. 

movembermovember 1 movember 2movember 3

Martina Poršová, tisková mluvčí DPMLJ a.s., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.